Studio108


VALMIS VIDEOTUNNID: SÜNNITUSJÄRGSE TAASTUMISE ALUSTALAD 1.-3. OSA.

☀️🌼🌸
SEE ON JUST SULLE,
🦋 Kui oled just kas värskelt emaks saanud või on lapse sünnist juba ka aastaid möödas, aga tunned, et vajad palju detailsemaid ja süsteemsemaid harjutusi taastumiseks ja alustada rahulikult nö A-st ja B-st;
🦋 Kui tunned, et vajad füsioteraapilist head nõu ja teraapilist harjutustikku oma kõhu, selja, kõikide liigeste ja ka süvalihaste heaks;
🦋 Kui Sul on diastaas ehk kõhu sirglihaste lahknevus;
🦋 Kui tunned, et "alumist korrust" on vaja pisut järele aidata peale rasedust/sünnitust;
🦋 Kui soovid paremini aru saada oma kehast ja osata aidata ennast ise. :)

Need kolm tundi ei ole tavalised treeningtunnid, vaid kokku on põimitud otsene füsioteraapia, sünnitusjärgse taastumise väejooga sinu energiataseme tõstmiseks ja ka diastaasi sulgemise tehnikad, mis aitavad ka taas lameda kõhu saavutamisele märkimisväärselt kaasa.

SISSEPÄÄSU PILET: 1 x 7€, kogu kursus kokku 20€
JUHENDAB: Aale-Triinu Sonn
Lapseootel ja lapsega jooga juhendaja, doula ehk sünnitoetaja, imetamisnõustaja, kriya hatha jooga instruktor (www.studio108.ee).

TEEMAD TUNDIDE KAUPA:
1. OSA: ALAKÕHT, DIAFRAGMA ja VAAGNAPÕHI
Õige hingamise füsioloogia, kui iga kehatöö alus. Õpime hästi selgeks paar olulisimat hingamislihaste kasutust.
Tunni peamise keskse harjutusena jagan teiega aga midagi unikaalset, mille sain sünnitusjärgseks taastumiseks "grand old" füsioterapeudilt Tiit Ilveselt juba 18 aastat tagasi, kui peale esimese lapse sündi mul sabakont oli häirivalt valulik ja kaelapinged hakkasid lausa elu segama.
Põhjuseks oli, nagu see nii tavaline on, alakõhu süvalihaste ja ka vaagnapõhja lihaste sünnitusjärgne nõrkus ja vaagen ning ristluu olid sel põhjusel ka algsest tasakaalust välja vajunud veidi. Harjutusest sain märkimisvärset abi!

NB! VARU VALMIS: lisaks joogamatile üks lastepink või mingi sama kõrgusega kast / tumba ning pontsakas padi või ka pooltäis ujumisrõngas sobiks eriti hästi.

2. OSA: SÜVALIHASED ja SELG
Alustades 15 aastat tagasi joogatreeneriks õppimisega, sain alles päriselt aru, mis kullavaramu hr. Tiit Ilves mulle oli edasi andnud. Põimides tema füsioterapeudi tarkused joogatehnikatega kokku, leidsin vajaliku toe oma sisemise tasakaalu ja tugevuse saavutamiseks. Teeme läbi uue teadmise valguses 2 klassikalist joogaharjutust koos variatsioonidega, mis võimaldavad selja süvalihastel (selja sirgestaja lihased) võimsalt areneda.

NB! VARU VALMIS: lisaks joogamatile üks tekk pehmenduseks.

3. OSA: ALAKÕHT ja KORSETILIHASED, KEHA TERVIKLIKKUS
Teeme kõik koos praktiliselt läbi kõhu põik- ja ristlihaste baasprogrammi, mis annab tugevad kõhu süvalihased ja on ideaalne treening diastaasi korral. Programmil on mitu raskusastet, osa harjutusi saate veel tuleviku jaoks ka ette! :)
 

Kui soovid osta üksikkordi või kogu kursust, kirjuta: anjani1008@gmail.com

🌸🌼🤱🌺🍀

Videotunni tasu:
üksikvideo 7€, kogu videokursus 20€
. Saaja: A-T Disain OÜ, a/a EE791700017000970107. Selgitus "Sünnitusjärgne taastumine".
Pileti saab osta ka SportID kaudu, pannes otsingusse Studio108. Ostes pileti SportID kaudu, palun saada mulle e-mailiga pileti number, siis saan selle omaltpoolt kinnitada. (minu e-mail:
anjani1008@gmail.com).

 


Juhendaja: Joogatreener, doula ja imetamisnõustaja Aale-Triinu Sonn

 

 

 

 

 

 

 

 





Vaata ka ema&beebi jooga pilte galeriist: www.studio108.ee/ema-lapse-joogatunnid)

Vaata ka videot perekooli külastusest meie tundi:
http://www.perekool.ee/artiklid/beebipaevik-ema-ja-lapse-jooga/
 

Avatud on ka meie teemakohane infolehekülg FaceBookis "Lapseootel ja lapsega emadele. Jooga- ja doulainfo": www.facebook.com/teadlik.ema