Studio108


Toimunud videotunnid, mida saavad kõik soovijad tellida endale:

Oled teretulnud ostma personaalse juurdepääsu lingi erinevate teemadega tundidele!

SISSEPÄÄSUPILET VIDEOTUNDI - 12€ (tunnid on kestvusega 60-75 min)
Kirjuta oma soovist osta videotund Aale-Triinu'le: anjani1008@gmail.com.
Tasuda saab kas pangaülekandega (Saaja: A-T Disain OÜ, a/a EE791700017000970107. Selgitus: "Lapseootuse videotund" ja tellitava videotunni toimumiskuupäev) või ka Stebby ehk vana nimega SportID kaudu, pannes otsingusse Studio108. Ostes pileti Stebbyst, palun saada mulle e-mailiga pileti number, siis saan selle omaltpoolt kinnitada. (e-mail: anjani1008@gmail.com).

VIDEOTUNNI JAOKS ETTEVALMISTUS:
Varu valmis joogamatt, pleed, istepadi.  Võid tunni alguses süüdata küünla, et luua meeleolu ja paremat keskendumist. Kasu võib olla ka märkmikust-pliiatsist ja soovi korral veeklaasist. Pane selga mugavad riided.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 TELLI ENDALE VALMIS VIDEOTUND JÄRGMISTEL TEEMADEL (ajaliselt uuemad tunnid on eespool)

14.01.21 - HEA UNI RASEDUSE AJAL ja ka rasedusjärgselt. Oskus lõõgastuda, eriti õhtuti nii, et uni tuleks kergelt ja oleks sügav. Õpime ära spetsiaalsed harjutused joogateraapiast, mis toetavad sügavat und. Kogeme, kuidas toimib "pea mõtetest tühjaks" režiim koos spetsiaalselt uinumist võimaldava hingamisviisiga.
6.01.2021 LOOMULIKU SÜNNITUSE LÄBIMÄNGU TUND. Millised asendid ja hingamisviisid mõjutavad meid kõige enam ja kuidas? Millised abivahendid on sünnitustubades meile kasutamiseks olemas ja kuidas neid kasutada saab. See tund on tutvumiseks ja mugava otsesissepääsu ostmiseks väljas siin: https://fienta.com/et/synnituseks-ettevalmistus
3.12.20 RAUATASEME LANGUSE ENNETAMISEST. ÜLDISE ENERGIATASEME TÕSTMINE.
Videos sisalduvad lingid ja viited ning inspireerivaid pilte nii toitumise maailmast (sh ka loodusravi retsept raua-smuutiks) kui ka apteekides saadaolevatest looduslikest ja tõhusatest kaupadest.
Praktika osas: energiataseme tõstmine ja elujõu vabastamine läbi harjutuste. Alustame igapäeva-stressi maandamisega ja jätkame üldise energiataseme tõstmisega. Kasutame erinevaid joogatehnikaid ja ka tervendavat päikesetervituse seeriat.
12.11.20 TOETAV ATMOSFÄÄR JA MEELEOLU SÜNNITUSEKS, olgu siis koduseks peresünnituseks või hoopis üksi sünnitusmajas. Mis on sünnitust läbiviiva juhtiva hormooni - oksütotsiini - vallandumiseks vajalik. Kuidas saan ise oma seisundit sättida ja pisut ka sellest, kuidas ümbritsevat ruumi kujundada oskuslikult nii, et seda armastuse ja õnne hormooni vallanduks piisavalt ja enamgi. Kogeme kehateadlikkuse seisundit (versus mõistuses muretsemine), õpime toetavad ja vabastavaid hingamisvõtteid sünnituse ajaks, häälime tuhude ja presside ajal, kogeme gravitatsiooni abistavat loomust. Teeme venitustreeningut rasedate jooga harjutustega.
5.11.20 ALASELJA TERVISHOID IGAPÄEVASELT.
Mis põhjustab ja kuidas ennetada seljahädasid, mis raseduse ajal või järel tekkida võivad.
Harjutused tunnis: Selja 6-suunda, mida on hea vabastada iga päev pehmete venistustega + selja tervise baasharjutused ja jooga "kiropraktiku" sari. Istuva päikesetervituse seeria - hea tervikkompleks igapäevaseks praktiseerimiseks.
29.10.20 HINGAMISE FÜSIOLOOGIA - ÕIGE, LOOMULIK JA TERVISLIK HINGAMINE LÄBI NINA. Lisaks ka jalgadele põhjalikud venitused.
Tursed ninakanalis ja raskendatud hingamine nina kaudu. Kuidas olukorda leevendada:
ninakanaleid puhastavad praktikad, vabastav ninamassaaž, jne; Jalgade ja selja venitused, liblikaasend puusade avamiseks; Kopsude täielik kasutamine ja kolmeosaline hingamine (kõhu-, roitevaheline ja  ülemine hingamine); Kuutervituse seeria kogu kehale ja eriti jalgadele.

22.10.20 JUMALANNADE TEEMATUND - teeme läbi raseduse ajaks eriti sobivad klassikalised joogaasendid, mis on omistatud erinevatele jumalannadele.
Jumalanna Durga asend, nn naisteasend joogas, Jumalanna Parvati loodud asend puusade avamiseks - nn konna aasend, harkkükk, kuutervituse seeria - Chandra Namaskaram (mis koosneb üleni erinevate jumalannade asenditest), Lalita asend, liblika asend selili ehk Jumalanna Parvati asend, lõpulõdvestus külili asendis koos kõhuhingamisega.
Teooria osas räägin ühest olulisest hetkest sünnitusel: psüühiline "läbimurdepunkt" enne väljutusperioodi.

15.10.20. FITPALLI TUND - kuidas kasutada palli ettevalmistudes sünnituseks ja selle ajal. Muud teemad: Raamatusoovitus. Harkkükk. Pallide suurused. Palli asendamine tooliga. Sünnitustubades olevast varustusest. Sümfüüsi ehk häbemeliiduse valust. Süvalihaseid, vaagnapõhjalihaseid ja reite sisekülgi tugevdav harjutus ennetamaks või leevendamaks sümfüüsivalu. Samuti sobib sünnitusärgseks taastumiseks.
18.06.20 - IGAPÄEVASED HARJUTUSED ISESESIVAKS PRAKTISEERIMISEKS. Mida on hea teha raseduse jooksul ise kodus nii treeningu mõttes kui ka heaks ettevalmistuseks sünnituseks? Jala tagakülgede venitused, puusaringid, selja 6 suuna seeria, harkkükk, istuv päikesetervitus koduseks seeriaks ja seisev päikesetervitus, mida saab teha väga hästi looduses ka.
11.06.20 - JALGADE JA PUUSADE ERI!
Jalgade tursete vastu harjutusi. Vabastavad venitused ja massaaž jalgadele ja puusadele. Ergastav ja õrn üldine enesemassaažitehnika, mis teeb üldise olemise selgemaks, kergemaks. Harkkükk - oluline ettevalmistav puusiavav harjutus loomulikuks sünnituseks. Kuutervituse joogaseeria naistele - Chandra Namaskar. Jalgade puhkeasend, mis ühtlasi on ka just seesama asend, mis aitab kõhubeebil endale parimat üsasisest asendit sisse võtta sündimise eel. Lõpulõdvestus vasakul küljel ja selgitus, miks vasakul.

04.06.20 - VAAGNAPÕHJA LIHASED JA SÜVALIHASED ja alaselja tüüpilised pinged/valulikkus. OSA 2.
Tund tervik omaette ja ei vaja tingimata ette esimese osa vaatamist. Osa 2 on aktiivsem ja tugevamat treeninut pakkuv, kui osa 1. Kogeme õiget tasakaalus isteasendit ja seisuasendit, mis lubavad alaseljal neutraalseks jääda ega kogu pingeid. Teeme 3x läbi seisva päikesetervituse, mida saab teha looduses, mereääres, kus iganes ja
mis ei vaja isegi joogamatti! Praktiseerime selga lõdvestavaid harjutusi. Tunni keskne harjutus on vaagnapõhjalihaseid ja reite sisekülgi tugevdav ning samas alaselje pingeid vabastav harjutus. Näidustus: sümfüüsivalu (häbemeliidus on hell või valulik). Sama harjutus on ideaalne ka sünnitusest taastumisel (alates ca 4 nädalat peale sünnitust). Lõpulõdvestuse ajal puhkust süvendav meditatsioon.
28.05.20 - VAAGNAPÕHJA LIHASED JA SÜVALIHASED ning alaselja tüüpilised pinged/valulikkus. OSA 1.
Teooria osas: pisut sünnituse õigel ajal algamisest.
Põhiteemadeks aga on vaagnapõhjalihased ja süvalihased. Räägime läbi, kuidas need funktsioneerivad. Proovime leida üles nende töö oma kehas. Uurime ka alaselja ja ristluupiirkonna pingeid ja teeme läbi leevendavaid lihtsaid harjutusi alaseljale.

07.05.20 - NELI OLULIST JOOGATERAAPILIST HARJUTUST VAAGNASISESTE LIHASTE VABASTAMISEKS
Käsitleme teemat, miks on sünnitused vahel nii erinevad. Mida tähendab pinge füüsilisel tasandil ja mis saab minna pinge meie sees? (Lihaskude, sidekude, diafragma, emaka külgmised kõõlused jne). Mida saame ennetavalt kodus teha, et sünnituse kulg oleks algusest lõpuni meile ja beebile soodsam? Kuidas vabastada vaagnasiseseid lihaspingeid? Mida teha istmikunärvivalu puhul? Niude-nimmelihase ehk iliopsoaaslihase vabastamiseks 3 harjutust: 1) osteopaatiline väljaaste; 2) tuviseeria; 3) pehmed seljateraapilised vabastamised niude-nimmelihasele. 4) Pirnlihasesse kogunenud pinge osteopaatiline vabastamine ise oma kodus.
09.07.20 Sünnituseteemaline tund. Osa 5. Toetav meeleseisund sünnituseks, pingetega kohtumine ja nende lahustamine. Afirmatsioon, mis avardab ja lõdvestab ning sellega koos hingamine. Efektiivne kaelamassaaž iseendale. Käpuli asendi erinevad kasutusviisid sünnitusel. Vaagna avamine külgsuunas - sobiv vabastustehnika, kui sünnitus on juba intensiivsust kogumas. Hingamine intensiivsemas faasis. Kükkasend. Väeasend "sellest õigest tundest" aimu saamiseks - kogemus, mis on nagu väike näide sünnituse juhtivast jõust ja ürg-jumalannalikust vaimsest seisundist.
02.07.20 Sünnitus. Osa 4. Sünnituse füsioloogia. Vaagna kolm tasandit - ülemine, keskmine ja alumine tasand (Inlet-Midpelvis-Outlet). Sünnituse erinevad etapid - millal aitab mis liigutus võin asend vaagnat avardada? Kuidas teha ruumi beebile vaagna ülaosasse laskumiseks sünnituse eel ja selle passiivses faasis? Kuidas teha beebile ruumi juurde sünnituse intensiivistudes, keskmises faasis? Mis nipid aitavad avaneda vaagna alumisel osal - täpsemalt, et istmikuluude vahele ruumi juurde teha beebile väljutusfaasiks. Lisaks - hingamistehnikad, häälimised sünnituse ajal.
21.05.20 - Sünnituse teemaline tund. Osa 3.
Kuidas toetada seda, et sünnitus algaks loomulikult, õigel ajal ja kulgeks ka võimalikult loomulikult. Mis või kes alustab sünnitust? Räägime, mis on heaolu hormonaalsel tasandil. Teeme läbi lihtsad massaaživõtted ja vaatame üle ka mõned keerukamad massaažipunktid. Kuidas vabastada pingeid vaagnapiirkonnast, et kõhubeebil oleks lihtsam sättida end parimasse asendisse. Tunni lõpus juhendatud meditatsioon - südamehäälestus sünnituse algamiseks
ehk nii vajalik samm psüühilisse valmisolekusse.
30.04.20 - Sünnituse teemaline tund. Osa 2.
Sünnitusele saabumine ilma tugiisikuta eriolukorra ajal.
Jalataldade refleksoloogiline kaart ja punktid, mille massaaži on hea kasutada sünnituse jooksul. Kükkasend ja järi kui iidne abivahend loomulikul sünnitusel. Kuidas kasutada oma hingamist ning kehaasendeid sünnituse viimastel etappidel. Kuidas pressida kaasa?  Lisateemaks on: kõrvetised raseduse ajal ja mis võib aidata.
23.04.20 - Sünnituseteemaline tund. Osa 1. Sünnitusasendid, hingamine ja erinevad abivahendid (pall, hernekott, torupadi, matt jne). Tund on informatiivne ning ülevaatlik, samas praktiline ja pakub ka igas asendis rasedusaegset mõõdukat treeningut. Igas asendis vaatame küll läbi, kuidas see sünnituse ajal töötab, aga teeme ka trenniks liikumisi ja/või joogavenitusi juurde.
16.04.20 - PUUSADE AVAMINE JA TURJAPINGETE VABASTAMINE. Sobivad soojendusharjutused puusadele ja jalgadele. Põhiasenditeks: tuviseeria, kassiasend ja allavaatav koer. teeme läbi kaks raseduseks ideaalset päikesetervituse seeriat: istuv päikesetervitus ja seisev päikesetervitus. Lõpetame tunni toestatud kalapoolasendiga ülakeha ja rindkere sügavamaks vabastuseks.
09.04.20 - VOOLAVUSTUNNE JA VABADUS KEHAS. Pehmed ja avavad venitused. Dünaamiline värviteraapia meditatsioon koos raseduseks sobiva kõhulihaste treeninguga. Kassiasendi ja selle variatsioonide kasutamine voolavuse ja vabaduse suurendamiseks kehas, eriti lülisamba paindlikkuse vabastamine. Allavaatava koera asend raseduse ajal - kuidas kasutada kõhulihaseid selles? Istuv päikesetervituse seeria igapäevaseks sobivaks hommikuvõimlemiseks.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Piret Pakler, Lapseootel emade jooga Annapurna Joogastuudios 2016
Vaata rohkem pilte siin:
www.studio108.ee/lapseootel-joogatunnid