Studio108


Toimunud videotunnid, mida saavad kõik soovijad tellida endale:

Oled teretulnud ostma personaalse juurdepääsu lingi erinevate teemadega tundidele!

SISSEPÄÄSUPILET VIDEOTUNDI - 12€.
Kirjuta oma soovist osta videotund Aale-Triinu'le: anjani1008@gmail.com.
Tasuda saab kas pangaülekandega (Saaja: A-T Disain OÜ, a/a EE791700017000970107. Selgitus: "Lapseootel videotund" ja tellitava videotunni toimumiskuupäev) või ka SportID kaudu, pannes otsingusse Studio108. Ostes pileti SportID kaudu, palun saada mulle e-mailiga pileti number, siis saan selle omaltpoolt kinnitada. (e-mail: anjani1008@gmail.com).

VIDEOTUNNI JAOKS ETTEVALMISTUS:
Varu valmis joogamatt, pleed, istepadi.  Võid tunni alguses süüdata küünla, et luua meeleolu ja paremat keskendumist. Kasu võib olla ka märkmikust-pliiatsist ja soovi korral veeklaasist. Pane selga mugavad riided.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 TELLI ENDALE VALMIS VIDEOTUND JÄRGMISTEL TEEMADEL:
09.04.20 - Voolavustunne ja vabadus kehas. Pehmed ja avavad venitused. Dünaamiline värviteraapia meditatsioon koos kõhulihastele sobiva treeninguga. Kassiasend ja selle variatsioonid voolavuse ja vabaduse suurendamiseks kehas, eriti lülisambas. Allavaatava koera asend. Istuv päikesetervituse seeria igapäevaseks sobivaks hommikuvõimlemiseks.
16.04.20 - Puusade avamine ja turjapingete vabastamine. Soojendusharjutused puusadele ja jalgadele. Tuviasend. Kassiasend ja allavaatav koer. Istuv päikesetervitus ja seisev päikesetervitus. Toestatud kalapoolasend ülakeha pingete vabastamiseks.
23.04.20 - Sünnituseteemaline tund. Osa 1. Asendid, hingamine ja erinevad abivahendid sünnituse ajal. Tund on praktiline ja samas ka informatiivne ning ülevaatlik. Treeningu mõttes teeme igas sünnitusasendis ka liikumisi ja/või joogavenitusi juurde. Räägime ka läbi, mis abivahendid on olemas sünnitusmajades ja kuidas neid kasutada (palli, hernekott, torupadi, matt jne).
30.04.20 - Sünnituse teemaline tund. Osa 2.
Sünnitusele saabumine ilma tugiisikuta eriolukorra ajal.
Jalataldade refleksoloogiline kaart ja punktid, mille massaaži on hea kasutada sünnituse jooksul. Kükkasend ja järi kui iidne abivahend loomulikul sünnitusel. Kuidas kasutada oma hingamist ning kehaasendeid sünnituse viimastel etappidel. Kuidas pressida kaasa?  Lisateemaks on: kõrvetised raseduse ajal ja mis võib aidata.
07.05.20 - Neli olulist harjutust psoaaslihasele ja pirnlihasele.
Käsitleme teemat, miks on sünnitused vahel nii erinevad. Mida tähendab pinge füüsilisel tasandil ja mis saab minna pinge meie sees? (Lihaskude, sidekude, diafragma, emaka külgmised kõõlused jne). Mida saame ennetavalt kodus teha, et sünnituse kulg oleks algusest lõpuni meile ja beebile soodsam? Kuidas vabastada vaagnasiseseid lihaspingeid?
Mida teha istmikunärvivalu puhul? Niude-nimmelihase ehk iliopsoaaslihase vabastamiseks 3 harjutust: 1) osteopaatiline väljaaste; 2) tuviseeria; 3) pehmed seljateraapilised vabastamised niude-nimmelihasele. 4) Pirnlihasesse kogunenud pinge osteopaatiline vabastamine.
21.05.20 - Sünnituse teemaline tund. Osa 3.
Kuidas toetada seda, et sünnitus algaks loomulikult, õigel ajal ja kulgeks ka võimalikult loomulikult. Mis või kes alustab sünnitust? Räägime, mis on heaolu hormonaalsel tasandil. Teeme läbi lihtsad massaaživõtted ja vaatame üle ka mõned keerukamad massaažipunktid. Kuidas vabastada pingeid vaagnapiirkonnast, et kõhubeebil oleks lihtsam sättida end parimasse asendisse. Tunni lõpus juhendatud meditatsioon ehk häälestus sünnituseks.
28.05.20 - vaagnapõhjalihased, süvalihased ja alaselja tüüpilised pinged/valulikkus. Osa 1.
Pisut jätkuks eelmise nädala tunnile sünnituse õigel ajal algamisest.
Põhiteemadeks aga on vaagnapõhjalihased ja süvalihased. Räägime läbi, kuidas need funktsioneerivad. Proovime leida üles nende töö oma kehas. Lisateemaks on alaselja ja ristluupiirkonna pinged ja ebamugavused, kerge valulikkus. Teeme leevendavaid lihtsaid harjutusi alaseljale.
04.06.20 - vaagnapõhjalihased, süvalihased ja alaselja tüüpilised pinged/valulikkus. Osa 2.
Tund tervik omaette ja ei vaja tingimata ette esimese osa vaatamist. Osa 2 on aktiivsem ja tugevamat treeninut pakkuv, kui osa 1. Kogeme õiget tasakaalus isteasendit ja seisuasendit, mis lubavad alaseljal neutraalseks jääda ja ei kogu pingeid.  Teeme 3x läbi seisva päikesetervituse, mida saab teha looduses, mereääres, kus iganes ja
mis ei vaja isegi joogamatti! Praktiseerime selga lõdvestavaid harjutusi. Tunni keskne harjutus on vaagnapõhjalihaseid ja reite sisekülgi tugevdavat ning samas alaselje pingeid vabastavat harjutust, mida sooviks eriti sümfüüsivalu puhul ehk siis, kui häbemeliidus on rasedusega kaasnevast venimisest nõrga tundega ja valulik. Sama harjutus on ideaalne ka sünnitusest taastumisel (alates ca 3-4 nädalat peale sünnitust). Lõpulõdvestus külili koos lõõgastava lühikese meditatsiooniga.
11.06.20 - Jalgade ja puusade eri!
Jalgade tursete vastu harjutusi. Vabastavad venitused ja massaaž jalgadele ja puusadele. Ergastav ja õrn üldine enesemassaažitehnika, mis teeb üldise olemise selgemaks, kergemaks. Harkkükk - oluline ettevalmistav puusiavav harjutus loomulikuks sünnituseks. Kuutervituse joogaseeria naistele - Chandra Namaskar. Jalgade puhkeasend, mis ühtlasi on ka just seesama asend, mis aitab kõhubeebil endale parimat üsasisest asendit sisse võtta sündimise eel. Lõpulõdvestus vasakul küljel ja selgitus, miks vasakul.
18.06.20 - Igapäevased harjutused iseseisvaks praktiseerimiseks kodus. Mida on hea teha raseduse jooksul ise kodus nii treeningu mõttes kui ka heaks ettevalmistuseks sünnituseks? Jala tagakülgede venitused, puusaringid, selja 6 suuna seeria, harkkükk, istuv päikesetervitus koduseks seeriaks ja seisev päikesetervitus, mida saab teha väga hästi looduses ka.
02.07.20 Sünnitus, osa 4. Sünnituse füsioloogia. Vaagna kolm tasandit - ülemine, keskmine ja alumine tasand. Sünnituse erinevad etapid - mis aitab vaagnat avardada? Kuidas teha ruumi beebile vaagna ülaosasse laskumiseks sünnituse eel ja selle passiivses faasis? Kuidas teha beebile ruumi juurde sünnituse intensiivistudes, keskmises faasis? Mis nipid aitavad avaneda vaagna alumisel osal - täpsemalt, et istmikuluude vahele ruumi juurde teha beebile väljutusfaasiks. Lisaks - hingamistehnikad, häälimised sünnituse ajal.
09.07.20 Sünnituseteemaline tund. Osa 5. Toetav meeleseisund sünnituseks, pingetega kohtumine ja nende lahustamine. Afirmatsioon, mis avardab ja lõdvestab ning sellega koos hingamine. Käpuli asendi kasutamine sünnitusel. Vaagna avamine külgsuunas - sobiv tehnika, kui sünnitus on juba käimas ja oled valmis sellega edasi minema veelgi vabamalt ja julgemalt ja ka lihtsamalt. Hingamine intensiivsemas faasis. Efektiivne kaelamassaaž. Kükkasend. Väeasend "sellest õigest tundest" aimu saamiseks - kogemus, mis on nagu väike näide sünnituse juhtivast jõust ja energiast.
08.10.20. Tunni teemad: Jalgade pinged, tursed, luulised muutused.
Kuidas toetada oma jalgu, enesemassaaž, jalatalla refleksoloogiline kaart, harjutused koduseks praktiseerimiseks, tõstetud jalgadega puhkeasend.


15.10.20. VÕIMLEMISPALL - kuidas kasutada palli
ettevalmistudes sünnituseks ja selle ajal. Muud teemad: Raamatusoovitus. Harkkükk. Pallide suurused. Palli asendamine tooliga. Sünnitustubades olevast varustusest. Sümfüüsi ehk häbemeliiduse valust. Süvalihaseid, vaagnapõhjalihaseid ja reite sisekülgi tugevdav harjutus ennetamaks või leevendamaks sümfüüsivalu. Samuti sobib sünnitusärgseks taastumiseks.
22.10.20 Jumalannade teemaline joogatund.
Jumalanna Durga asend, nn naisteasend joogas, Jumalanna Parvati loodud asend puusade avamiseks - nn konna aasend, harkkükk, kuutervituse seeria - Chandra Namaskaram (mis koosneb üleni erinevate jumalannade asenditest), Lalita asend, liblika asend selili ehk Jumalanna Parvati asend, lõpulõdvestus külili asendis koos kõhuhingamisega.
Teooria osas räägin ühest olulisest hetkest sünnitusel: psüühiline "läbimurdepunkt" enne väljutusperioodi.
29.10.20 Tunni teemad: Füsioloogiliselt õige ja tervislik hingamine. Jalgadele põhjalikud venitused.
Tursed ninakanalis ja raskendatud hingamine nina kaudu. Kuidas olukorda leevendada:
ninakanaleid puhastavad praktikad, vabastav ninamassaaž, jne; Jalgade ja selja venitused, liblikaasend puusade avamiseks; Kopsude täielik kasutamine ja kolmeosaline hingamine (kõhu-, roitevaheline ja  ülemine hingamine); Kuutervituse seeria kogu kehale ja eriti jalgadele.
5.11.20 Tunni teema: Alaselja igapäevane tervishoid
Mis põhjustab ja kuidas ennetada seljahädasid, mis raseduse ajal või järel tekkida võivad.
Harjutused tunnis: Selja 6-suunda, mida on hea vabastada iga päev pehmete venistustega + selja tervise baasharjutused ja jooga "kiropraktiku" sari. Istuva päikesetervituse seeria - hea tervikkompleks igapäevaseks praktiseerimiseks.
12.11.20 Tunni teema: Kuidas luua tõeliselt toetavat atmosfääri sünnituseks, olgu siis koduseks peresünnituseks või üksi sünnitusmajas. Mis on sünnitust läbiviiva juhtiva hormooni - oksütotsiini - vallandumiseks vajalik. Kuidas saan ise oma seisundit sättida ja pisut ka sellest, kuidas ümbritsevat ruumi kujundada oskuslikult nii, et seda armastuse ja õnne hormooni vallanduks piisavalt ja enamgi. Kogeme kehateadlikkuse seisundit (versus mõistuses muretsemine, õpime toetavad ja vabastavaid hingamisvõtteid sünnituse ajaks, häälime tuhude ja presside ajal, kogeme gravitatsiooni abistavat loomust. Tund sisaldab ka mõõdukat, venitustega treeningut klassikaliste rasedate jooga harjutustega.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Piret Pakler, Lapseootel emade jooga Annapurna Joogastuudios 2016
Vaata rohkem pilte siin:
www.studio108.ee/lapseootel-joogatunnid