Studio108


Joogatunnid lapseootel emadele Tallinnas

Avatud on ka meie teemakohane infolehekülg FaceBookis "Jooga lapseootel ja lapsega emadele": www.facebook.com/teadlik.ema

LISATUND:

5. juulil toimub osalejate soovil veel üks lisatund enne suvepuhkust!


Neljapäeviti kl 17:00-18:00 (kuni 5.juulini)
Koht:
Kadriorus, Weizenbergi tn 20/1 ( suvel 1. korruse saalis)
Hind Kadriorus:
üksiku tunni tasu 12 €; kalendrikuu 40€; kahe kuu pilet 1xnädalas 70€.

Registreerimine: anjani1008@gmail.com või mob 5270569
Kaasa: mugav rõivastus (matid on mõlemas kohas olemas)

Tasuda saab kohapeal sularahas või tehes ülekande -
A-T Disain OÜ, a/a EE791700017000970107. Selgitus "lapseootel jooga" ja tasutava tunni aeg.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Piret Pakler, Lapseootel emade jooga Annapurna Joogastuudios 2016
Vaata rohkem pilte siin:
www.studio108.ee/lapseootel-joogatunnid

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tundide sisust

Lapse ootamise kuud on elus väga eriline ja imeline aeg. Nagu iseenesest on tekkinud Sinu ellu ikka rohkem ja rohkem hetki, mil pilgu endasse heidad ja oma sisemaailmaga sügavama ja tasakaalukama kontakti leiad. Tekib ka parem äratundmine, mida su keha vajab, et olla terve ja mida vajab su hing, et olla õnnelik. Kõigiks kolmeks trimestriks annavad sulle häid teadmisi tasakaalukaks treeninguks ja meeldivaks lõõgastuseks ka just lapseootel emadele mõeldud joogatunnid.

Milliseid harjutusi teeme lapseootel emade joogatunnis? 

  • Lõõgastavad ja masserivad harjutused, mis vabastavad pingeid selja ja ristluu piirkonnast.
  • Tähtsamaid liigeseid korrashoidvad ning verevarustust ja ainevahetust parandavad harjutused jalgadele ja kätele.
  • Teadlik tasakaalus hingamine ja ka oskus pingeid lihtsalt kehast „välja hingata“.
  • Harjutused, mis toetavad vaagnapiirkonna avardumisprotsessi.
  • Oskus teadlikult lõdvestada lihaseid, eriti vaagnapõhja lihaseid – võib väga kasulikuks osutuda kõigi kolme trimestri jooksul, eriti aga sünnitusel.
  • Lõõgastavad, samas ka tugevdavad joogaharjutused koos õige hingamisega on Sulle heaks toeks kogu 9 kuu jooksul ning tundide käigus tekkinud sügavam kontakt oma kehaga asendamatuks ettevalmistuseks sünnitusele.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kohaletuleku info Kadrioru joogatundi -

Otse Kadrioru trammi lõpp-peatuses, Weizenberigi
ja Poska tn nurgal, asub läbi ümara kangialuse
hoovi sisenedes suur hele roosakat tooni 3-korruseline
kivimaja, mille peauksest pääseb Gaia kooli siseepääsu
ette. Meie joogaruum sel aastal on kooli uus ja kaunis
saal, mis asub 3. korrusel. Võid trepist otse,
välisriietega kolmandale korrusele tulla. 

NB! Suvel toimuvad tunnid 1.korruse saalis.

Joogamatid ja -pleedid on aulas olemas, kaasa võtta
vaid mugavad liikumist võimaldavad joogariided.
Riietuda saab saali kõrval toas.

Tasuta parkimine!

Lähedalasuvas Tenniseväljakute parklas Roheline aas tn lõpus (Koidula tn-ga ristub) on 2h parkimist tasuta. Samuti KUMU parkla on tasuta. Weizenbergi tänaval parkimine on aga kesklinna tariifi järgi.
(Otse maja hoovis kahjuks parkida ei saa.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osalejate tagasiside Aale-Triinu tundidest:

(Kirjuta oma kogemusest: anjani1008@gmail.com)

Kerttu:

"Mul sündis 15. veebruaril 2012 poeg, 4134 g ja 55 cm. Ta vist ei võimelnud joogas kaasa, et nii suureks sai:) Tahtsin tänada tundide eest, usun, et sellel, et sünnitus kergelt läks, oli oma osa joogal. Kahjuks vette sünnitada kõrge vererõhu ja tursete pärast ei lubatud, aga liblikaasendis istuda ja A-O-U-M laulda sain küll:) Viimastel päevadel enne sünnitust kodus oli samuti tunnis saadud harjutustest palju leevendust."

Getter:
"Minu tütreke sündis 4. oktoobril ja tahtsin teid tänada joogatundide eest. Harjutused ja hingamine olid abiks ka sünnitusel. Eriti tugevasti tegin kõhuhingamist tuhude ajal ja see tõesti aitas lõõgastuda. Presside ajal pidin lihtsalt tugevasti välja hingama. Mu sünnitus läks väga hästi ning mul polnud ühtegi rebendit. Suur aitäh veelkord."

Loe edasi...

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------